سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پایان نامه های ارشد همه رشته ها

پایان نامه بررسی رابطه کیفیت درک شده با ارزش ویژه برند

    نظر

فرضیه (6):

قیمت بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر 41/2 و بزرگتر از مقدار جدول 96/1 می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی قیمت بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری دارد. و مقدار تاثیر برابر 25/0 و مثبت (مستقیم) می باشد. پس فرضیه (6) تایید می شود.

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه ششم تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون 2011 است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (7):

ترفیع بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر 21/2 و بزرگتر از مقدار جدول 96/1 می باشد پس فرض یک را نتیجه می گیریم یعنی ترفیع بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری دارد. و مقدار تاثیر برابر 19/0 و مثبت (مستقیم) می باشد. پس فرضیه (7) تایید می شود.

 

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه هفتم تحقیق مطابق با یافتههای کیم و هیون 2011 است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان تایید شده است.

 

فرضیه (8):

خدمات پس از فروش بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری دارد.

 

چون مقدار قدرمطلق آماره تی برابر 46/0 و کوچکتر از مقدار جدول 96/1 می باشد پس فرض صفر را نتیجه می گیریم یعنی خدمات پس از فروش بر روی آگاهی از برند تاثیر معنی داری ندارد. پس فرضیه (8) تایید نمی شود.

 

مقایسه با تحقیقات دیگر: نتیجه بدست آمده از فرضیه هشتم تحقیق مطابق یافتههای کیم و هیون 2011 است. این فرضیه در مطالعه نام بردگان هم تایید شده است.

 متن فوق تکه ای از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

متن کامل