سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود پایان نامه های ارشد همه رشته ها

پایان نامه آلیاژ نایلون/ NBR: مشخصات رئولوژیکی، مورفولوژی و خواص

    نظر

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی پلیمر گرایش صنایع پلیمر

عنوان:

آلیاژ نایلون/ NBR: مشخصات رئولوژیکی، مورفولوژی و خواص بازیافت نایلون

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده:

برای اولین بار در سال 1390 کوپلیمریزاسیون اکریلونیتریل و بوتادین توسط E.Tschunker و E.Konrad انجام شد. که مهمترین خاصیت آن مقاومت در برابر حلال های روغن ها و چربی ها می باشد که در قطعات خودرو بسیار کاربرد دارد. نایلون 66 از به دو مونومر اسید آدیپیک و هگزا متیلن دی آمین تهیه می شود که جزء پلاستیک های مهندسی است و مهم ترین خاصیت نایلون، میزان تبلور بالای آن است. اثرات نسبت آلیاژ، ولکانیزاسیون دینامیکی و سازگاری واکنشی بر رئولوژی و مورفولوژی رفتار جریان مذاب ترموپلاستیک الاستومرها از نایلون و نیتریل رابر (NBR) به عنوان یک تابعی از نسبت آلیاژ شبکه های دینامیک، سازگاری و دما بوده. مورفولوژی اکسترودیت ها به شکل، اندازه و تجمع نواحی که آنالیز شده بستگی دارد. اثرات سیستم های اتصالات عرضی گوگردی، دی کیومیل پراکسید روی مورفولوژی و خاصیت های دینامیکی آلیاژ ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت دی کیومیل پراکسید خاصیت رابری و استکام کششی بیشتری در حالت ولکانیزاسیون نشان داد. استفاده از پلاستیک های بازیافتی باعث کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش ضایعات منابع طبیعی، کاهش هزینه و انرژی ذخیره شده می شود. 

مقدمه:

کائوچوی نیتریل معمولا توسط گوگرد ولکانیزه می گردد ولی به دلیل پایین بودن میزان غیر اشباعیت در آن مقدار گوگرد مورد نیاز معمولا کمی از مقداری است که برای کائوچوی طبیعی مورد استفاده است حدودا 1 تا 2 قسمت گوگرد برای پخت آن کافی می باشد. مگر در مواردی که لاستیک سختی مورد نیاز باشد. هم چنین کائوچوی اکریلو نیتریل دارای ویسکوزیته ی کمتر، نیاز به مقدار بیشتری گوگرد دارند. مقادیر اضافی گوگرد مقاومت در برابر پارگی و حرارت را کاهش می دهد.

برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید.